Time flies! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Rowana Legito - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Rowana Legito - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Rowana

09 Augustus 2013 | Bolivia, La Paz

Dat ik geen persoon ben om een blog bij te houden is ondertussen wel duidelijk, ik heb jullie een maand geleden achter gelaten in Lima en ga nu over een uurtje boarden om vanuit La Paz, Bolivia, richting Lima terug te vliegen met als eindbestemming.. Ja ja, opnieuw Bogota. Het is heel raar hoe je in een half jaar tijd je zo kunt gaan hechten aan een land, ik heb geweldige dingen gezien deze maanden in Ecuador, Peru en Bolivia, ik wil echt nog niet stoppen met reizen en al helemaal niet terug naar Nederland.. Maar terug naar Colombia.. Ja, dat wel!

Helaas kan ik geen volledige update van mijn avonturen geven in verband met de korte tijd, maar voor de geïnteresseerden alvast de route die ik heb afgelegd de laatste weken sinds Lima, en als ik terug ben in Bogota, of nog even lekker chill op het strand van Curaçao, dan los detalles del viaje. Vanaf Lima ben ik naar Cusco gereisd, waar ik natuurlijke de geweldige Machu Picchu trek heb gedaan. Cusco - Arequipa - Trek Colca Canyon - Lago Titicaca ; Puno & Copacabana + the floating islands - La Paz - Cochabamba - Potosí - Sucre - Trek Maragua - Uyuni ; Salt flats! - La Paz.

Volgens mij is dat het. Als ik er zo aan terug denk, wat een tijd. Wie had ooit gedacht dat ik dit zou gaan doen.. En zoals familie al tegen mij zei; Reizen is verslavend, ik denk nu al na over de volgende trip. En ook al ben ik erg moe van mijn backpack iedere keer en had ik een groot gevecht met mijn roze gevaarte vannacht.. Ik kijk nu al terug op een geweldige tijd.

Nog een weekje kou en dan lekker naar Curaçao! En dan is het helaas alweer tijd om terug te keren naar Nederland..

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowana

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 11213

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Exchange semester in Bogotá, Colombia!

Landen bezocht: